zakelijk
zakelijk

Welkom bij Geldfit Zakelijk

Doe de test en ontdek hoe jij als ondernemer er financieel voorstaat en waar je terecht kan voor eventuele hulp.

Klik hier om de test te doen Doe de test als particulier

Over de test

Steeds meer ondernemers hebben het moeilijk in deze tijd van corona. Wij helpen je om jouw onderneming financieel fit te laten worden of te blijven. Doe de korte test. Je krijgt direct een persoonlijk advies en ziet waar je terecht kunt voor hulp. Je hoeft het niet alleen te doen. Wij staan voor je klaar.

Na het beantwoorden van een paar korte vragen ontvang je geheel gratis en vrijblijvend een zakelijk advies. Binnen 2 minuten weet jij hoe jouw onderneming er financieel voor staat.

Klik hier om de test te doen Doe de test als particulier

Heb je een vraag? Neem direct contact met ons op:

Chatten

Stel je vraag via de chat tussen 8.30 – 17.00 uur.

Bellen

Bel ons tussen 8.30 – 17.00 uur. We helpen je graag!

Mailen

Stuur ons een mailtje en we reageren binnen 2 werkdagen.

Nederlandse Schuldhulproute

Nederlandse Schuldhulproute

Geldfit Zakelijk is onderdeel van de Nederlandse Schuldhulproute (NSR):

  • Gemeenten, bedrijven en schuldhulporganisaties werken samen om mensen en bedrijven naar passende hulp bij geldzorgen te leiden.
  • De NSR is een onafhankelijke stichting zonder winstoogmerk.
  • Gegevens die jij invult bij de test worden niet opgeslagen of gedeeld met andere partijen.

Op deze manier wijst de Nederlandse Schuldhulproute de weg naar een Nederland zonder geldzorgen.

 

KVK Adviesteam

KVK, werkt voor ondernemers

Binnen Geldfit Zakelijk werken NSR en Kamer van Koophandel (KVK) samen om ondernemers te helpen bij het zetten van hun volgende stap. Heb je als ondernemer na het doorlopen van de test vragen over de resultaten of heb je behoefte aan een persoonlijk gesprek? Neem dan contact op met het KVK Adviesteam via 0800 21 17.

Lees hier ervaringen van anderen

“Ik ontvang een TOZO uitkering voor levensonderhoud. Er is beslag gelegd op mijn bankrekening en nu ben ik mijn volledige TOZO kwijt. Dit gaat mij niet in de koude kleren zitten, dus ik heb gelijk contact gezocht met de chat. Ondanks dat de medewerker mijn probleem niet kon oplossen, heeft ze mij goed de weg gewezen waar ik met zakelijke problemen naar toe moest. Dit was prettig, ik kan nu gericht aankloppen voor hulp.”

Ben (37 jaar), ZZP’er